środa, 8 października 2014


Siemanko!:*

Niestety dzisiaj przychodzę do Was z postem typu "Co u mnie? Jak w szkole?" itd. ponieważ nie mam czasu na tygodniu napisać jakiegoś tematycznego posta, żeby wyszedł ładnie i fajnie się go czytało, ale obiecuję że w sobotę się on pojawi na moim blogu. 


Także no, w szkole nawet ok, ale mam już dość, tyle nauki:( Dzisiaj zwolniłam się z 5 lekcji i o jakiejś 12 byłam już w domu więc się cieszę. Zaraz lecę ćwiczyć, pobiegać i porobić zdjęcia, które zobaczycie u dołu. Będą one takie bekowe i na spontanie:). Pewnie post opublikuję po południu. Jeszcze dziś miałam zdjęcia klasowe i myślę że wyszłam w miarę okej. Właśnie siedzę w szlafroku i się zastanawiam co by tu jeszcze napisać. Mój blog będzie tak naprawdę o wszystkim. Będą to outfit'y, posty tematyczne itp. lecz te które spodobają się najbardziej będą częściej robione. I to na tyle ;* Widzimy się w sobotę, pa ;)!









3 komentarze:

  1. super post czekam do soboty *_*
    a przy okazji zapraszam do mnie zielonejablkose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznaa *-*
    Ps. Oddaj kota:**


    Byolqu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. We wtorek nie idziemy do skzoły :)

    http://pola-na-blogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń